بیش از ۲۰۰سند در شهرستان سوادکوه شمالی صادر شده است

فرشید قلی‌زاده رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سوادکوه شمالی در خصوص عملکرد این اداره و اقداماتی که در این شهرستان صورت گرفت بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سوادکوه شمالی در سال 1402 تا کنون در بخش های تسهیلات مسکن روستایی، سند روستایی و شهری و اجرای آسفالت اقدامات خوبی انجام داد.
قلی‌زاده ادامه داد: در بخش تسهیلات روستایی به تعداد ۲۱۱ فقره تسهیلات ۲۰۰میلیون تومانی با کارمزد ۵ درصد داشته که تمام این افراد به بانک معرفی شده و ۸۲درصد از این تعداد وام را دریافت نمودند که این امر موجب پیشرفت در روند ساخت واحد های مسکونی در شهرستان شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص سند شهری و روستایی افزود: در بخش سند روستایی ۲۰۰ فقره سهمیه داشتیم که توانستیم ۲۲۰ فقره سند صادر کنیم که این تعداد بیشتر از سهمیه شهرستان بوده است.

فرشید قلی‌زاده عملکرد این اداره را رضایت بخش دانسته و درمورد اجرای طرح هادی میگوید: در بحث اجرای طرح هادی روستاها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سوادکوه شمالی توانست ۱۲ روستا را به مساحت ۳۲ هزار متر مربع که مساحت قابل توجهی می‌باشد را آسفالت کند و با توجه به این که در شهرستان کوچکی هستیم و امکانات محدود است اما عملکرد قابل قبولی داشتیم و امیدوارم که در ادامه هم اینگونه باشیم و مردم از ما راضی باشند.

 

خبرنگار: ماهان حیدری باوند پور